Community Manager


CentroAula CeMIT Poio
Data22 Outubro 2018
Data fin26 Outubro 2018
Data fin de inscrición19 Outubro 2018
TipoloxíaRedes sociais 2.0
NivelBásico
Horario19:30-21:00
Prazas totais8
Prazas libres8
Solicitudes de inscrición1
Número total de horas:7.5
Idade mínima requerida18
Idade máxima60
ConferenciantesOscar Freire Rial
Descrición Unha vez finalizado este mircorcurso de 15 horas, os asistentes poderán recoñecer os aspectos identitarios do novo contexto comunicativo 2.0., comprender o papel do novo perfil profesional do Community Manager xurdido no ámbito da comunicación 2.0.e adquirirán os coñecementos básicos sobre a variedade de ferramentas de traballo que lle son útiles ao Community Manager no día a día. O micorcurso está orientado fundamentalmente a aquelas persoas usuarias das redes sociais ou que queiran facer desta aficción unha profesión de futuro, abrindo así vías de formación e emprego, e coñecendo a realidade da posibilidade da ferramenta para o emprego de xeito profesional.
[GL] Tan importante como acadar visitantes na nosa páxina é o de mantelos. Un community manager encárgase de estudar as visitas a web da empresa, de xestionar as reaccións nos foros e redes sociais e de coidar a imaxe da empresa na Internet. A Busca de tendencias e tratar de prever cambios que afecten o noso negocio ou que poidan ser unha oportunidade tamén son funcións do community manager. – Requírese Coñecementos básicos de Informática e ser maior de 16 anos (con autorización). – Terán preferencia na inscrición ao curso os residentes no Concello de Poio. – As inscricións comunicaranse o derradeiro día do prazo de solicitude. – Poderase descargar un Diploma de Asistencia, para o que se require unha asistencia mínima do 80%. Este diploma non certifica nin homologa os coñecementos adquiridos no curso. [ES] Tan importante como conseguir visitantes a nuestra página es mantenerlos. Un community manager se encarga de estudiar las visitas a la web de la empresa, gestionar las reacciones en los foros y redes sociales y cuidar la imagen de la empresa en Internet (Marca Digital). Buscar tendencias y tratar de prever cambios que afecten a nuestro negocio o que puedan ser una oportunidad también son funciones de un community manager. – Se requieren conocimientos básicos de Informática y ser mayor de 16 años (con autorización). – Tendrán preferencia en la inscripción al curso los residentes del Concello de Poio. – las inscripciones se comunicaran el último día del plazo de solicitudes. – Se podrá descargar un Diploma de Asistencia, para lo que se requiere una asistencia mínima del 80%. Este diploma no certifica ni homologa los conocimientos adquiridos en el curso.
Acceso usuarias/os

Boletin Electrónico

banner codix

Faite Dixital

Próximas videoconferencias
05 Novembro 2018
Dálle luz a túa factura
Séguenos!
facebook twitter Flickr delicious issuu netvibes
Faite dixital
videoteca
  • Logo Faite Dixit@l!
  • Xente dixital
  • Espazo multimedia de aprendizaxe
  • Agora máis que nunca - Cruz vermella
  • Ligazón ao Centro Demostrador TIC de Galiza
  • Voluntariado Dixital
  • Rexistro de Demandantes
  • Observatorio da Sociedade da Información e a Modernización de Galicia
  • TIC TAC adapta

Xunta de Galicia © Xunta de Galicia. Información mantida e publicada pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso Legal | Atendémolo/a | RSS