Linguaxe publicitaria e publicidade ilícita


CentroAula CeMIT Pontedeume
Data inicio04 Abril 2016
TipoloxíaOutras actividades da aula
Horario10:30-12:00
Prazas totais20
Prazas libres17
Solicitudes de inscrición3
Número total de horas:1.5
Idade mínima requerida16
Idade máxima85
Videoconferencia dende a Escola Galega de Consumo. A finalidade da linguaxe publicitaria é persuadir ou incitar ao consumidor para comprar certo produto ou servizo. Un exemplo desta linguaxe dáse en textos persuasivos ou de propaganda que pretenden convencer ao destinatario de algo e influír no seu comportamento. Pero cando atenta contra a dignidade das persoas ou vulnera os valores e dereitos recoñecidos na Constitución, especialmente se se refiren á infancia, a mocidade e a muller, convértese en publicidade ilícita
Acceso usuarias/os

Boletin Electrónico

banner codix

Faite Dixital

Próximas videoconferencias
03 Abril 2017
Unha viaxe segura
Séguenos!
facebook twitter Flickr delicious issuu netvibes
Faite dixital
videoteca
  • Logo Faite Dixit@l!
  • Xente dixital
  • Espazo multimedia de aprendizaxe
  • Agora máis que nunca - Cruz vermella
  • Ligazón ao Centro Demostrador TIC de Galiza
  • Voluntariado Dixital
  • Rexistro de Demandantes
  • Observatorio da Sociedade da Información e a Modernización de Galicia
  • TIC TAC adapta
  • Oficina Técnica de Banda Larga

Xunta de Galicia © Xunta de Galicia. Información mantida e publicada pola Xunta de Galicia
Oficina de Rexistro e Información | Suxestións e queixas | Aviso Legal | Atendémolo/a | RSS