Community Manager. Xestión de Redes Sociais corporativas
Unha vez finalizado este mircorcurso de 15 horas, os asistentes poderán recoñecer os aspectos identitarios do novo contexto comunicativo 2.0., comprender o papel do novo perfil profesional do Community Manager xurdido no ámbito da comunicación 2.0.e adquirirán os coñecementos básicos sobre a variedade de ferramentas de traballo que lle son útiles ao Community Manager no día a día. O micorcurso está orientado fundamentalmente a aquelas persoas usuarias das redes sociais ou que queiran facer desta aficción unha profesión de futuro, abrindo así vías de formación e emprego, e coñecendo a realidade da posibilidade da ferramenta para o emprego de xeito profesional.
Community Manager. Xestión de Redes Sociais corporativas
14
Jun
-
22
Jun
Oroso
Horario
10:00-13:00
Tema
Redes sociais 2.0
Modalidade
Presencial
Horas totais
18
Prazas totais
10
Prazas libres
5
Inscricións
5
Nivel
Básico